All columns

Een optimaal beurs-rendement met de Beurs Planner van SchoonemanDesign

Zo plan jij een beurs

De kogel is door de kerk: je gaat de beurs op. Niet die met die gong en de aandelen maar de beursvloer. Dé ontmoetingsplek voor jou en potentiële klanten. Slim. Maar hoe pak je dat nou aan, zo’n stand op de beurs? Waar moet je allemaal aan denken? Bij Schooneman Design helpen we je graag op weg met onze beursplanner. Loop deze 9 stappen door en je bent er helemaal klaar voor.

Experience Marketing op de beurs | SchoonemanDesign

Wil je een stand waar echt wat gebeurt?
Een plek die indruk maakt op bezoekers en die echt iets toevoegt aan jouw werk?
SchoonemanDesign helpt.

We are proud of our members! And today we express that very appropriately with a lot of ribbons.

A nice message from the Amstelveen Business Association. We are also proud of it and would like to mention this on our website. We will honor the ribbon.

Vergroot de Impact van uw Beursdeelname en uw Merkbekendheid

RAI insight – Inspiratie voor een succesvol event. Lees de interessante brochure over het vergroten van de impact van uw beursdeelname! Bron:…

Arrow – Opbouw stand

Deze fotoreportage geeft een impressie van de opbouw van de stand van Arrow.

Croonwolter & Dros – Opbouw stand

Deze fotoreportage geeft een impressie van de opbouw van de stand van Croonwolters & Dros op de beurs Europort 2017.

Impressie van stagiaire Falera van Balen bij SchoonemanDesign

(Nederlands) Onze creatieve stagiaire Falera van Balen van de 3D vormgeving opleiding in Zwolle, het Cibap, heeft een Time-Lapse film gemaakt van een dag uit het leven van een stagiaire bij SchoonemanDesign.
Met een geleende GoPro van haar vader heeft zij dit gemaakt op haar wederom eigen creatieve wijze, één van de redenen dat wij zo blij zijn met Falera.

Succesvolle samenwerking: Hestia Kinderopvang en SchoonemanDesign

Amstelveense ondernemers Han Schooneman (SchoonemanDesign) en Ileen Purperhart (Hestia Kinderopvang) ontmoetten elkaar bij een activiteit van de Ondernemersvereniging Amstelveen. Han: “Ik liep spontaan naar haar toe en ben de hele avond blijven plakken. Het klikte direct”.

Dit is de enige juiste manier om aan een beurs deel te nemen

(Nederlands) een perfecte stand, een goede boodschap en…. expotainment, grote klasse en zekerheid van een succesvolle beursdeelname.
Graag wil ik jullie de succesvolle beursdeelname van Croonwolters&dros op de Zorg & ICT 2017 laten zien.

Amstelland INTO business – interview Han Schooneman

“Goedemiddag, mijnheer Schooneman, graag nodigen wij u uit om een stand voor ons te ontwerpen op beurs X, in een vrijblijvende pitch tussen u en enkele van uw collega’s.”

Schuitema op de Provada

Graag wil ik jullie de stand van Schuitema op de Provada laten zien.

MijnDomein – Klant in beeld: SchoonemanDesign

Het hostingbedrijf MijnDomein zet zijn klanten in de spotlights. Deze week is het SchoonemanDesign.

Amstelland INTO business – interview Han Schooneman

De vakbeurs heeft bestaansrecht
Iedereen was bang dat beurzen en tentoonstellingen door de komst van het internet en social media zouden ophouden te bestaan. Omdat alles toch via het net verkocht zou worden. Nu blijkt dat die vrees ten onrechte is. Sterker nog, de kracht van vakbeurzen is dankzij het internet juist versterkt.

Gemeente Amsterdam: Het stadhuis verbouwt

SchoonemanDesign doet een voorstel voor de verbouwing van het stadhuis van Amsterdam.
Voorstel voor herindeling Trouwzaal A:
Jongeren in de omgeving stimuleren boven zichzelf uit te stijgen en zich aan de (Amsterdamse) wereld te presenteren.

Expovisie interviewt Han Schooneman van SchoonemanDesign

Onderwerp van het interview: De standbouwbranche staat onder druk doordat exposanten vooral op zoek zijn naar kostenbesparing. Dit leidt tot overtrokken pitchtrajecten en enorme prijsconcurrentie.

Succesvolle samenwerking tussen GROUPCARD BV en SCHOONEMANDESIGN op de Voetbal Vakbeurs

GROUPCARD BV en SCHOONEMANDESIGN, beide leden van de Ondernemersvereniging Amstelveen, hebben recent een eerste succesvolle samenwerking gehad tijdens de Nationale Voetbalvakbeurs.

Manifesto live communication nailed on Exhibition hall RAI

Professionals from the live communication field have just before the weekend their manifesto Kippenvel’ at the Amsterdam RAI nailed . Hence they ask attention for their unique medium . “Personal contact is the medium of the future!”

The initiative KIPPENVEL

KIPPENVEL – the power of live communication.
Kippenvel-2Dutch live communication professionals have united in an initiative called ‘Kippenvel – the power of live communication’.
Kippenvel means goosebumps, the ultimate goal of our work. They wrote a manifesto calling upon clients, branch organisations, professional colleagues and the press to pay more attention to live communication, being a medium full of potential and perspective.

SchoonemanDesign realizes Kunstroute Amstelveen

The name Amstelveen consists in 2014-50 years. The city itself has a long history of over 700 years. One of the activities…

New service SchoonemanDesign: Boothbuilder-Standbouw.nl

  www.Boothbuilder-Standbouw.nl As a service to our customers and prospects SchoonemanDesign has produced a new website – www.boothbuilder-standbouw.nl – containing named all…

Press-report of SchoonemanDesign in ExpoVisie – Januari 2014

  SchoonemanDesign Han Schooneman: “Quitting was never an option” In Expovisie tells the quirky 3D designer his story. The past year Han…

Amsterdam Business – SchoonemanDesign

SchoonemanDesign is the company profile for this month in Amsterdam Business.

The “Pallet” workspace of SchoonemanDesign is placed….

Today we started with the establishment of our new workplace.

Website SchoonemanDesign goes live!

Tuesday 26 september goes the new website of SchoonemanDesign live.