Latest blogs

Experience Marketing op de beurs | SchoonemanDesign

Wil je een stand waar echt wat gebeurt?
Een plek die indruk maakt op bezoekers en die echt iets toevoegt aan jouw werk?
SchoonemanDesign helpt.

We are proud of our members! And today we express that very appropriately with a lot of ribbons.

A nice message from the Amstelveen Business Association. We are also proud of it and would like to mention this on our website. We will honor the ribbon.

De perfecte standlocatie. Hoe bepaal je die..???

Een standlocatie is ontzettend belangrijk en kan het verschil betekenen tussen succes of mislukking. Kan, maar het hoeft niet. Iedere beurs is namelijk anders.
Het ligt ook aan de grootte van de beurs. Eén hal van 2.000 m2 aan expositieruimte is iets totaal anders dan een gigantisch evenement zoals bijvoorbeeld de Hannover Messe in Duitsland, met 26 hallen, 330.000 m2 aan expositieruimte en meer dan 4.900 exposanten.

Wel of niet meedoen in een door een prospect uitgeschreven competitie of pitch

“Goedemiddag, mijnheer Schooneman, graag nodigen wij u uit om een stand voor ons te ontwerpen op beurs X, wel moeten wij u mededelen dat de aanvraag een onderdeel is van een competitie of beter gezegd een pitch tussen u en enkele van uw collega’s.

Geen medium zo persoonlijk als een beurs

Een goede relatie van ons, een bureau gespecialiseerd in merkstrategie en positionering, schreef onlangs in een blog over de onzekere toekomst van de vakbeurs en wat dit voor exposanten kan betekenen.
Een artikel waar men in ons vakgebied in eerste instantie niet gelukkig mee zou kunnen zijn maar waar zeker een kern van waarheid in zit.

more blogs