Concept development and project management for stands /booths, trade fairs, exhibitions and corporate interiors
Zo plan jij een beurs
De kogel is door de kerk: je gaat de beurs op. Niet die met die gong en de aandelen maar de beursvloer. Dé ontmoetingsplek voor jou en potentiële klanten. Slim. Maar hoe pak je dat nou aan, zo’n stand op de beurs? Waar moet je allemaal aan denken? Bij Schooneman Design helpen we je graag op weg met onze beursplanner. Loop deze 9 stappen door en je bent er helemaal klaar voor.
Wil je een stand waar echt wat gebeurt?
Een plek die indruk maakt op bezoekers en die echt iets toevoegt aan jouw werk?
SchoonemanDesign helpt.
A nice message from the Amstelveen Business Association. We are also proud of it and would like to mention this on our website. We will honor the ribbon.
RAI insight – Inspiratie voor een succesvol event. Lees de interessante brochure over het vergroten van de impact van uw beursdeelname! Bron:…
Deze fotoreportage geeft een impressie van de opbouw van de stand van Arrow.
Wil je een stand waar echt wat gebeurt?
Een plek die indruk maakt op bezoekers en die echt iets toevoegt aan jouw werk?
SchoonemanDesign helpt.
A nice message from the Amstelveen Business Association. We are also proud of it and would like to mention this on our website. We will honor the ribbon.
Een standlocatie is ontzettend belangrijk en kan het verschil betekenen tussen succes of mislukking. Kan, maar het hoeft niet. Iedere beurs is namelijk anders.
Het ligt ook aan de grootte van de beurs. Eén hal van 2.000 m2 aan expositieruimte is iets totaal anders dan een gigantisch evenement zoals bijvoorbeeld de Hannover Messe in Duitsland, met 26 hallen, 330.000 m2 aan expositieruimte en meer dan 4.900 exposanten.
“Goedemiddag, mijnheer Schooneman, graag nodigen wij u uit om een stand voor ons te ontwerpen op beurs X, wel moeten wij u mededelen dat de aanvraag een onderdeel is van een competitie of beter gezegd een pitch tussen u en enkele van uw collega’s.
Een goede relatie van ons, een bureau gespecialiseerd in merkstrategie en positionering, schreef onlangs in een blog over de onzekere toekomst van de vakbeurs en wat dit voor exposanten kan betekenen.
Een artikel waar men in ons vakgebied in eerste instantie niet gelukkig mee zou kunnen zijn maar waar zeker een kern van waarheid in zit.
Send us a message and we will respond with pleasure.
[contact-form-7 id=”3737″ title=”Contactformulier (EN) SchoonemanDesign”]