Blog

Alle blogs Han Schooneman

De perfecte standlocatie. Hoe bepaal je die..???

Een standlocatie is ontzettend belangrijk en kan het verschil betekenen tussen succes of mislukking. Kan, maar het hoeft niet. Iedere beurs is namelijk anders.
Het ligt ook aan de grootte van de beurs. Eén hal van 2.000 m2 aan expositieruimte is iets totaal anders dan een gigantisch evenement zoals bijvoorbeeld de Hannover Messe in Duitsland, met 26 hallen, 330.000 m2 aan expositieruimte en meer dan 4.900 exposanten.

Wel of niet meedoen in een door een prospect uitgeschreven competitie of pitch

“Goedemiddag, mijnheer Schooneman, graag nodigen wij u uit om een stand voor ons te ontwerpen op beurs X, wel moeten wij u mededelen dat de aanvraag een onderdeel is van een competitie of beter gezegd een pitch tussen u en enkele van uw collega’s.

Geen medium zo persoonlijk als een beurs

Een goede relatie van ons, een bureau gespecialiseerd in merkstrategie en positionering, schreef onlangs in een blog over de onzekere toekomst van de vakbeurs en wat dit voor exposanten kan betekenen.
Een artikel waar men in ons vakgebied in eerste instantie niet gelukkig mee zou kunnen zijn maar waar zeker een kern van waarheid in zit.

Standontwerpen worden helaas nog steeds “gestolen”…..

Iedereen in de branche weet dat het gebeurt en niemand doet iets….!
“Laat de branche-organisatie beginnen met de puntjes op de i te zetten qua procedures en spelregels en daar dan duidelijk over communiceren met het Nederlandse bedrijfsleven.”

Vergroot de Impact van uw Beursdeelname en uw Merkbekendheid

Vergroot de Impact van uw Beursdeelname en uw Merkbekendheid

RAI insight – Inspiratie voor een succesvol event. Lees de interessante brochure over het vergroten van de impact van uw beursdeelname! Bron:…

Arrow – Opbouw stand

Arrow – Opbouw stand

Deze fotoreportage geeft een impressie van de opbouw van de stand van Arrow.

Croonwolters & Dros – Opbouw stand op de Europort 2017

Croonwolters & Dros – Opbouw stand op de Europort 2017

Deze fotoreportage geeft een impressie van de opbouw van de stand van Croonwolters & Dros op de beurs Europort 2017.

Impressie van stagiaire Falera van Balen bij SchoonemanDesign

Impressie van stagiaire Falera van Balen bij SchoonemanDesign

Onze creatieve stagiaire Falera van Balen van de 3D vormgeving opleiding in Zwolle, het Cibap, heeft een Time-Lapse film gemaakt van een dag uit het leven van een stagiaire bij SchoonemanDesign.
Met een geleende GoPro van haar vader heeft zij dit gemaakt op haar wederom eigen creatieve wijze, één van de redenen dat wij zo blij zijn met Falera.

Succesvolle samenwerking: Hestia Kinderopvang en SchoonemanDesign

Succesvolle samenwerking: Hestia Kinderopvang en SchoonemanDesign

Amstelveense ondernemers Han Schooneman (SchoonemanDesign) en Ileen Purperhart (Hestia Kinderopvang) ontmoetten elkaar bij een activiteit van de Ondernemersvereniging Amstelveen. Han: “Ik liep spontaan naar haar toe en ben de hele avond blijven plakken. Het klikte direct”.

Dit is de enige juiste manier om aan een beurs deel te nemen

Dit is de enige juiste manier om aan een beurs deel te nemen

een perfecte stand, een goede boodschap en…. expotainment, grote klasse en zekerheid van een succesvolle beursdeelname.
Graag wil ik jullie de succesvolle beursdeelname van Croonwolters&dros op de Zorg & ICT 2017 laten zien.

Amstelland INTO business – interview Han Schooneman

Amstelland INTO business – interview Han Schooneman

“Goedemiddag, mijnheer Schooneman, graag nodigen wij u uit om een stand voor ons te ontwerpen op beurs X, in een vrijblijvende pitch tussen u en enkele van uw collega’s.”

C1000 op de Provada

C1000 op de Provada

Graag wil ik jullie de stand van Schuitema op de Provada laten zien.

MijnDomein – Klant in beeld: SchoonemanDesign

MijnDomein – Klant in beeld: SchoonemanDesign

Het hostingbedrijf MijnDomein zet zijn klanten in de spotlights. Deze week is het SchoonemanDesign.

Amstelland INTO business – interview Han Schooneman

Amstelland INTO business – interview Han Schooneman

De vakbeurs heeft bestaansrecht
Iedereen was bang dat beurzen en tentoonstellingen door de komst van het internet en social media zouden ophouden te bestaan. Omdat alles toch via het net verkocht zou worden. Nu blijkt dat die vrees ten onrechte is. Sterker nog, de kracht van vakbeurzen is dankzij het internet juist versterkt.

123