Blog

Alle blogs Han Schooneman

Experience Marketing op de beurs | SchoonemanDesign

Wil je een stand waar echt wat gebeurt?
Een plek die indruk maakt op bezoekers en die echt iets toevoegt aan jouw werk?
SchoonemanDesign helpt.

We zijn trots op onze leden! En dat brengen wij vandaag heel toepasselijk tot uiting met een ware lintjesregen.

Een mooi bericht van de Ondernemersvereniging Amstelveen. Wij zijn er ook trots op en vermelden dit graag op onze website. Wij zullen het lintje met ere dragen.

De perfecte standlocatie. Hoe bepaal je die..???

Een standlocatie is ontzettend belangrijk en kan het verschil betekenen tussen succes of mislukking. Kan, maar het hoeft niet. Iedere beurs is namelijk anders.
Het ligt ook aan de grootte van de beurs. Eén hal van 2.000 m2 aan expositieruimte is iets totaal anders dan een gigantisch evenement zoals bijvoorbeeld de Hannover Messe in Duitsland, met 26 hallen, 330.000 m2 aan expositieruimte en meer dan 4.900 exposanten.

Wel of niet meedoen in een door een prospect uitgeschreven competitie of pitch

“Goedemiddag, mijnheer Schooneman, graag nodigen wij u uit om een stand voor ons te ontwerpen op beurs X, wel moeten wij u mededelen dat de aanvraag een onderdeel is van een competitie of beter gezegd een pitch tussen u en enkele van uw collega’s.

Geen medium zo persoonlijk als een beurs

Een goede relatie van ons, een bureau gespecialiseerd in merkstrategie en positionering, schreef onlangs in een blog over de onzekere toekomst van de vakbeurs en wat dit voor exposanten kan betekenen.
Een artikel waar men in ons vakgebied in eerste instantie niet gelukkig mee zou kunnen zijn maar waar zeker een kern van waarheid in zit.

Standontwerpen worden helaas nog steeds “gestolen”…..

Iedereen in de branche weet dat het gebeurt en niemand doet iets….!
“Laat de branche-organisatie beginnen met de puntjes op de i te zetten qua procedures en spelregels en daar dan duidelijk over communiceren met het Nederlandse bedrijfsleven.”

Het initiatief KIPPENVEL

Het initiatief KIPPENVEL

KIPPENVEL – De kracht van communicatie in het écht.
Kippenvel-2Professionals in live-communicatie hebben zich verenigd in ‘Kippenvel – de kracht van live-communicatie’.
Ze schreven een manifest dat opdrachtgevers, professionele collega’s, brancheverenigingen en de pers vraagt om met een frisse en aandachtige blik te kijken naar de kracht, de kansen en de toekomst van het medium.

SchoonemanDesign realiseert Kunstroute Amstelveen

SchoonemanDesign realiseert Kunstroute Amstelveen

De naam Amstelveen bestaat in 2014 – 50 jaar. De stad zelf heeft een lange traditie van ruim 700 jaar. Een van…

Nieuwe service SchoonemanDesign: Boothbuilder-Standbouw.nl

Nieuwe service SchoonemanDesign: Boothbuilder-Standbouw.nl

www.Boothbuilder-Standbouw.nl Als service naar onze klanten en prospects heeft SchoonemanDesign een nieuwe website geproduceerd – www.boothbuilder-standbouw.nl – met daarin vernoemd alle belangrijke…

Persbericht van SchoonemanDesign in ExpoVisie – Januari 2014

Persbericht van SchoonemanDesign in ExpoVisie – Januari 2014

SchoonemanDesign Han Schooneman: “Stoppen was nooit een optie” “Het ene moment heb je de schaapjes op het droge, het volgende heb je…

Amsterdam Business – SchoonemanDesign

Amsterdam Business – SchoonemanDesign

SchoonemanDesign is het bedrijfsprofiel van deze maand in Amsterdam Business.

Het “Pallet” bureau van SchoonemanDesign is geplaatst….

Het “Pallet” bureau van SchoonemanDesign is geplaatst….

Vandaag zijn we begonnen met de inrichting van onze nieuwe werkplek.

Website SchoonemanDesign gaat live!

Website SchoonemanDesign gaat live!

Donderdag 26 september gaat de nieuwe website van SchoonemanDesign live.

123